Specialist in moderne kantoorinrichting
Een kantoorinrichting met modern kantoormeubilair maakt van uw werkruimte een motiverende en stimulerende plek om te werken. Met meer dan 20 jaar ervaring is De Jong Projectinrichters dé professionele totaalinrichter voor moderne kantoorinrichting. Heeft u specifieke wensen op het gebied van kantoorinrichting die u wilt omzetten naar een goed kantoorontwerp met passende kantoorproducten? Bij De Jong Projectinrichters bent u aan het juiste adres voor kantoorinrichting en kantoormeubilair. In onze showroom in Dokkum (Friesland) krijgt u een goed beeld van onze actuele collectie en brede aanbod kantoormeubilair. Een samenwerking met De Jong Projectinrichters staat garant voor eerlijk advies en duidelijke afspraken!
Bekijk hier onze recente projecten
Onafhankelijk dealer in kantoormeubilair
De Jong Projectinrichters is een onafhankelijk dealer in kantoormeubilair. Wij hebben vele topmerken in ons grote assortiment met kantoorproducten. Daarnaast kunt u ook tweedehands kantoormeubilair bij ons kopen. Wij hebben dus voor ieder budget en voor iedere kantoorruimte een passende oplossing. Of het nu gaat om bureau’s, bureaustoelen, dynamisch zitmeubilair, vergaderstoelen, vergadertafels, kantoorkasten of ergonomisch meubilair voor thuiswerken, De Jong Projectinrichters regelt het voor u!
Wij denken in elke stap met u mee en stemmen de volledige inrichting van uw kantoor, zorginstelling of school af op uw werkproces, de beschikbare ruimte en natuurlijk uw wensen. Eerlijk advies, service, kwaliteit, nazorg en afspraken nakomen zijn vanzelfsprekend voor het Friese bedrijf De Jong Projectinrichters. Onze hoogwaardige collectie kantoormeubelen is met veel zorg en ervaring samengesteld. De mensen van De Jong Projectinrichters helpen u graag verder in de showroom of bij u op locatie.
Kantoorinrichting in Friesland en daarbuiten
De Jong Projectinrichters levert complete kantoorinrichting in Friesland, Groningen, Drenthe en ver daarbuiten. Benieuwd naar de mogelijkheden voor kantoorinrichting voor uw organisatie? Neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Kijk voor meer inspiratie ook eens op onze projectenpagina.
Vul uw gegevens in en wij bellen u terug.
Onze werkwijze voor het inrichten van uw kantoor
Om te zorgen dat u de juiste inrichting van uw kantoor krijgt, hanteert De Jong Projectinrichters bij iedere klant en opdracht een uitgebreid vierstappenplan. Beeldvorming, Ontwerp, Realisatie en Nazorg.
Beeldvorming
Om tot het gewenste eindresultaat te komen is het belangrijk dat wij een goed beeld van uw organisatie krijgen. Daarnaast vindt er een gesprek plaats waarin wij uw wensen (en die van uw medewerkers), doelstellingen, budget en ervaringen bespreken. Dit alles brengen wij samen in ons inrichtingsvoorstel. Deze aanpak van inventarisatie heeft als resultaat dat u krijgt wat u nodig heeft.
Ontwerp kantoorinrichting
Tijdens de ontwerpfase worden al uw wensen verwerkt in een voorlopig ontwerp volgens onze inrichtingsvisie. Doordat wij een driedimensionale impressie van uw kantoor maken, krijgt u een gedetailleerd beeld van uw nieuwe kantoor. Na het bespreken van het voorlopig ontwerp zullen eventuele aanpassingen worden verwerkt in het definitief ontwerp. Tijdens de presentatie van het definitief ontwerp zal een duidelijk overzicht worden gegeven van de kantoorinrichting en de gebruikte materialen.
Realisatie – Oplevering
De Jong Projectinrichters laat alles volgens planning in overleg met de klant verlopen. Tijdens de oplevering zorgen wij ervoor dat alles op de juiste tijd en plaats geleverd wordt. U bent verzekerd van een vakkundige installatie en plaatsing, waarbij gemaakte afspraken als uitgangspunt dienen. Service is belangrijk tijdens deze fase en bij De Jong Projectinrichters zit u dan zeker goed. Leveren buiten kantooruren, om het werkproces zo min mogelijk te storen? Vanzelfsprekend dat wij ook dan voor u klaarstaan.
Nazorg
Na oplevering zullen wij nog regelmatig contact met u hebben om na te gaan of alles naar wens is. Ook is het in deze fase heel belangrijk om te kijken of alle medewerkers het nieuwe meubilair goed gebruiken. Zijn de tafels in de juiste hoogte ingesteld? Weet men hoe men de bureaustoel goed in moet stellen? Maakt men optimaal gebruik van de inrichting? Onze permanent beschikbare servicedienst staat indien nodig voor u klaar om eventuele wensen op te lossen.
Uitgelichte producten / productcategorieën
Kantoorinrichting: Advies op maat!
Wij staan voor u klaar om u te adviseren bij de aanschaf van kantoormeubilair. Ook voor de verdere inrichting van uw bedrijf kunt u uiteraard op ons advies rekenen. Wij kunnen ook een totaalplan realiseren, waarbij we eventueel ook kleuradvies geven. Het plan zal gepresenteerd worden met o.a. 3D-tekeningen en een ‘moodboard’ met daarop de kleuren en materialen.