Nieuw onderdeel assortiment ‘Refurbished kantoormeubilair’

Refurbished kantoormeubilair, een duurzame make-over voor uw kantoorinrichting
De Jong Projectinrichters doet al jarenlang aan recycling van gebruikt kantoormeubilair. Ons meest recente bedrijfsonderdeel staat bekend als ‘refurbished meubilair’. Refurbished betekent het volledig (technisch) controleren, renoveren en schoonmaken van een product.

Wat is het verschil tussen tweedehands of refurbished meubilair?
Het is het een combinatie. Bij de Jong Kantoormeubilair doen we al jarenlang aan recycling van tweedehands kantoormeubilair. Refurbished meubilair verkeert weer in nieuwstaat. Tevens levert het kostbare besparing van grondstoffen op omdat niet alles weer (op)nieuw geproduceerd hoeft te worden.

Waarom biedt De Jong Projectinrichters refurbished meubilair aan?
Grondstoffen worden steeds schaarser en ons milieu komt steeds meer onder druk te staan. Vanuit onze bedrijfsfilosofie vinden wij het belangrijk dat dat we gezamenlijk een bijdrage leveren aan een schonere/groenere leefomgeving. Zo dragen we ons steentje bij aan de circulaire economie. Bedrijven waar wij mee samenwerken maken gebruik van de inzet van sociale werkplaatsen of mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Goede invullingen die helemaal passen binnen onze MVO.

Wat zijn de mogelijkheden?
Denk aan verouderde bureau-, vergader- of kantinestoelen die gereinigd en/of opnieuw bekleed worden, bureaus die voorzien worden van nieuwe tafelbladen of kasten die compleet overgespoten worden. Oude onderdelen worden hergebruikt voor bijvoorbeeld het maken van bankjes, wandjes of kubussen. Ook het innovatief ombouwen van kantooropstellingen behoort tot de mogelijkheden. Hergebruik op maat en creatieve inzet van alle onderdelen. De mogelijkheden zijn verrassend en zeer uitgebreid, zowel in reparatie als kleurstelling. In onze showroom ontdekt u het uitgebreide aanbod.

Hoe gaat het in zijn werk?
Het te behandelen meubilair wordt ter plekke uit elkaar gehaald. Vervolgens pakken wij alles vakkundig in en transporteren het zo economisch mogelijk naar onze werkplaats. Alle materialen en onderdelen worden grondig nagekeken en bijgewerkt door experts. Door ons uitgebreide netwerk hebben wij goede contacten met partners die jarenlange ervaring hebben.

Reparaties
Alle voorkomende (technische) reparaties van kapotte onderdelen zijn mogelijk. Eventuele nieuwe onderdelen worden geproduceerd in Nederland. U hebt dus niet met onverwacht hoge (import)kosten of lange wachttijden te maken. Na de refurbish-procedure brengen wij het meubilair terug naar uw bedrijf en zetten het vernieuwde materiaal compleet en vakkundig ter plekke in elkaar. Uw kantoormeubilair ziet er weer als nieuw uit na zo’n opknapbeurt en kan nog jarenlang dienst doen!

Ik heb dus vervangend kantoormeubilair nodig; kan De Jong dat leveren?
Wij regelen vervanging van al uw tijdelijke meubilair, indien u dat wenst.

Wilt u meer informatie?
Kom gerust eens langs aan de Bocksmeulen 35, dan laten we u graag de mogelijkheden zien. In onze showroom kunt u talloze mooie voorbeelden van refurbished kantoormeubilair bekijken. Deze zijn compleet door onze vakmensen gerefurbished, of aangeleverd via ons netwerk van gecertifieerde leveranciers. Wij hebben vele meubilairmerken die geschikt zijn voor behandeling. Vanzelfsprekend kunnen we ook vrijblijvend op uw kantoorlocatie langskomen om alle mogelijkheden ter plekke met u door te nemen.